Alla inlägg under november 2009

Av Antibe - 26 november 2009 22:36

tryckte på ring och väntade in tonerna. tonerna som aldrig tar slut men sen.

Hej gumman hörde jag i andra ändan.

Du är hemma!

Känner bara tryggheten sprudla igen

men vill fortfarande veta vart du var. Vad du gjorde, vad hände egntligen.

Du åker bort på dina resor men fan vad jag hatar det. hatarhatar

du är så svår, men samma sak säger du om mig.

Det är väl därför vi alltid har varandra



/L.

Av Antibe - 24 november 2009 22:47

röker cigg efter cigg men det känns som jag ska spy efter varje bloss jag tar, glöden brinner och ciggen försvinner in i mina lungor.

Du sa att allt skulle bli bra. Du lovade.



/L.

Av Antibe - 17 november 2009 23:29

  


/L.

Av Antibe - 17 november 2009 19:28

Det är massor av känslor som störmmar i min kropp.

Känslorna av övergivenhet och ensamångest, känslor över att världen faktiskt kan vara en underbar plats men att jag också vet att den är jävligt kassa vissa gånger med.

Känslorna genom året. käsnlorna som kom under våren kärleken ang att testa igen som slutade i bråk, Känslor som jag alltid får när jag har brutit upp med någon du vet den nej nu ska jag göra en ändring, inte vara i samma spår. Samma känslor som alla andra gånger jag har försökt ta mig uppåt igen. En evig balansgång och linan är jävligt skör stundtals.

När då känslorna kommer tillbaka efter en kärlek som vill ta tillbaka. Men känslan av att allt kommer sluta i kaos som det har gjort innan.
Men också känslorna av hopp på framtiden, Känslan när vi ligger där och du kysser nacken, andetagen som går uppochner i samma takt och vi somnar stilla.


/L.

Av Antibe - 15 november 2009 13:49

Jag har inlägget skrivet i utkast. Om natten förra året. vad som hände. allt for igenom som en video som spelas fram och tillbaka om och om igen.

Men jag vågar inte för varje gång jag läser igenom det går jag i sönder.

jag vill inte, inte igen. Det kommer när jag är redo för det. Men nu är jag inte det. Tänker du ens på det? Du svarade aldrig då för ett års sen. ringde o ringde men inget svar.


/L.

Av Antibe - 8 november 2009 19:34

PICK APART THE PIECES OF YOUR HEART AND LET ME PEER INSIDE, LET ME IN WHERE ONLY YOUR THOUGHTS HAVE BEEN. LET ME OCCUPY YOUR MIND, AS YOU DO MINE. YOUR HEART'S A MESS, YOU WON'T ADMIT TO IT, IT MAKES NO SENSE. BUT I'M DESPERATE TO CONNECT, AND YOU, YOU CAN'T LIVE LIKE THIS. you have lost too much love to fear, doubt and distrust, it's not enough. you just threw away the key to your heart. you can't get burned 'cause nothing gets through, it makes it easier, but that much more difficult for me to make you see.. LOVE AIN'T FAIR, SO THERE YOU ARE, MY LOVE : YOUR HEART'S A MESS. LOVE AIN'T SAFE, YOU WON'T GET HURT IF YOU STAY CHASTE, SO YOU CAN'T WAIT. BUT I DON'T WANNA WASTE MY LOVE.

 - Goyte , heart a mess.

 

/L.

Av Antibe - 8 november 2009 01:15

jag önskar att jag var viktlös och svävade runt i rymden
och jag har det bästa vid min sida, på den andra kudden.
vi bor på ett jordklot där man inte alltid måste välja sida
Ibland räcker man inte till.



Nu stannade det. det sa stopp.

Allt sa stopp nu.


/L.

Av Antibe - 5 november 2009 23:33

Min kropp vill lägga sig i dvala.

Bara somna in i många år och inte blir störd.

Men min hjärna vill inte, stretar emot och kämpar som en tjur i ringen.

Bara låt mig sova.

Orkar inte lyfta min ben men hjärnan arbetar för hög varv,

Du går ner för en trappa.

du kommer ut i en trädgård, känn efter hur känns det?

Gräset är blött och lukar nyklippt.

solen värmer skönt om kinderna som är rosiga från att nyss ha gått ett tag...

detta är det jag håller på med innan jag somnar.


/L. 

Presentation

everything that exist, imagined itself into existence

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

existences


Ovido - Quiz & Flashcards