Direktlänk till inlägg 17 november 2009

17 Nov

Av Antibe - 17 november 2009 19:28

Det är massor av känslor som störmmar i min kropp.

Känslorna av övergivenhet och ensamångest, känslor över att världen faktiskt kan vara en underbar plats men att jag också vet att den är jävligt kassa vissa gånger med.

Känslorna genom året. käsnlorna som kom under våren kärleken ang att testa igen som slutade i bråk, Känslor som jag alltid får när jag har brutit upp med någon du vet den nej nu ska jag göra en ändring, inte vara i samma spår. Samma känslor som alla andra gånger jag har försökt ta mig uppåt igen. En evig balansgång och linan är jävligt skör stundtals.

När då känslorna kommer tillbaka efter en kärlek som vill ta tillbaka. Men känslan av att allt kommer sluta i kaos som det har gjort innan.
Men också känslorna av hopp på framtiden, Känslan när vi ligger där och du kysser nacken, andetagen som går uppochner i samma takt och vi somnar stilla.


/L.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Antibe - 30 september 2010 22:19

Jag kan tänka helt lungt på dig. och jag är glad för att jag kan göra det på det sättet, som jag vill, utan att känna några som helst förpliktelser. Det är härligt när två människor har sällskap utan att hela tiden lova varandra att de ska träffas dä...

...

Av Antibe - 7 september 2010 20:27

Det är inte ofta jag gråter, men när en person man trodde älskar än går det inte. Tårarna forsar ner och det tar inte slut.  Det är inte ofta jag gråter men idag gjorde jag. ...

Av Antibe - 6 mars 2010 00:38

Det farligaste inom ett äktenskap är det äkta paret. Inte älskarinnan.   /A. ...

Av Antibe - 5 januari 2010 01:43

mina ögon slocknar snart men fan, jag vågar inte. rädslan att spy i sömnen gör mig skräckslagen, nej måste sluta titta så mycket på teve. min mage bubblar och jag mår illa. fanfanfan.. vill inte. detta med matförgiftning borde förbjudas. /L....

Av Antibe - 3 januari 2010 01:33

Tänk.. 2010 ett nytt decennier. Känns inte som det. Det är som en helt vanlig Januari natt då jag flyger iväg i mina drömmar. Vill sitta på en gammal balkong, 26 grader och en flaska 1664 i kroatien och bara njuta av livet som flyter förbi. Njuta a...

Presentation

everything that exist, imagined itself into existence

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

existences


Ovido - Quiz & Flashcards